top of page

Bogstavfabrikken blogger

Jeg har besluttet mig for at starte en blog her på siden. Bloggen kommer til at handle om det at skrive og om musik, mine to store passioner.

Bogstavfabrikken er en en-mands-journalistvirksomhed beliggende i Holstebro drevet af journalist, forfatter og musikanmelder Troels Frøkjær. Læs evt. mere om Bogstavfabrikken, og hvad jeg tilbyder på forsiden ovenfor.

Jeg har tidligere skrevet en del blogindlæg og anmeldelser på TV2's blogside, som fik rigtig mange læsere. Men pludselig havde TV2 den frækhed fra den ene dag til den anden at nedlægge siden og slette alle indlæg. Nu kaster jeg mig igen ud i bloggingens ædle kunst, denne gang fra min egen side.

Jeg har interesseret mig lidenskabeligt for musik, siden jeg var ganske lille i landsbyen Heltborg i Thy.

I 2006 debuterede jeg som forfatter med Bogen om Allan Olsen, den nordjyske sanger, og begyndte samme år at skrive anmeldelser for musikbladet Gaffa - hovedsageligt liveanmeldelser - og det har jeg med stor fornøjelse gjort siden.

I 2011 blev jeg uddannet journalist og dannede straks efter en-mandsfirmaet Bogstavfabrikken. 2014 og 2015 udgav jeg Jul i Holstebro om lokalhistorie fortalt med en journalistisk vinkel, som ligeledes blev en fin succes, og 27. januar 2017 udkommer min biografi om sangerinden Anne Dorte Michelsen på Gyldendal.

Det var lidt om min baggrund.

Jeg er ligeledes meget aktiv på Facebook og på www.facebook.com/groups/AnneDorteMichelsenBiografi/ kan du eksempelvis læse om processen med at skrive en bogen om Anne Dorte Michelsen.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Ingen tags endnu.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page